reklama

Chorá

Je vážne ťažké zvládať to,čo nám prináša láska,či tá pravá,detská alebo i tá platonická.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Som chorá,keď sa ráno zobudím a jediné na čo myslím si ty ...

som chorá,keď si čistím zuby a v zrkadle nevidím tvoj odraz ...

som chorá,keď v autobuse plnom cudzích ľudí nespoznávam tvoju tvár ...

som chorá a ty netušíš ako ...

som chorá,keď vidím ako sa trápiš ...

som chorá,keď si tak blízko a som pre teba skoro tieňom ... 

som chorá,keď ťa nepoznám ...

som chorá,keď sa usmievaš ...

som chorá,keď počúvam tvoj hlas ...

som chorá,keď sa hráš na niečo,čo v skutočnosti nie si ...

som chorá,keď ťa vidím v náručí inej ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

som chorá,keď ťa vidím odchádzať ... 

som chorá,lebo stále sa vznášaš v mojich myšlienkach ...

som chorá,keď zavriem oči a ty si tam a hladíš na mňa ...

umieram,keď ich otvorím a viem,že v skutočnosti moju tvár nikdy nespoznáš ...

Lenka Keszeliova

Lenka Keszeliova

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som zásadový človek,ale zároveň hrozný lenivec,ktorý má hlavu stále v smútku,preto sa snažím nebyť dlho sama a na jednom mieste,aby som nemala čas na splín:-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu