reklama

Zmena je život

v rekordnom čase napísaná baseň

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Náhla zmena v mojej hlave

Spôsobila,že ma láme

Moja vlastná charizma

To dievča vnútri mňa

Pomaličky umiera

Strata lásky,slobody

Hodila ma do vody

 

Pomóc topím sa

Kyslík v mojích pľúcach stráca sa

Chlad a tma  mi napĺňa

Každú bunku,súčasť mňa

 

Jediné po čom som túžila

Bola malá šedá izba

Kde voľne mysľou dýchať som mohla

Prišla však tá hodina

Kedy zmeniť musím sa

Je mi jedno či to druhí chápu

Hlavne,že ja viem načo som tu

Preto odchádzam

A nesnažte sa hádať kam

 

 

 

r.o.z. Ellis

Lenka Keszeliova

Lenka Keszeliova

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som zásadový človek,ale zároveň hrozný lenivec,ktorý má hlavu stále v smútku,preto sa snažím nebyť dlho sama a na jednom mieste,aby som nemala čas na splín:-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu