reklama

Porazený víťaz

Trocha bez ladu a skladu čo sa týka rýmov,ale ja som rada iná:-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Mám v sebe akoby dvoch ľudí,

jeden sa so všetkým zmieril,

ale ten druhý je naštvaný

a cíti sa byť podrazený.

Ten ich boj ma vyčerpáva

a pripravuje ma o môj zdravý rozum.

Nemôžem dýchať, chodiť,

všetko ma bolí,

nech už ten zmätok v mojej hlave skončí.

Mám strach,

necítim si srdce,

akoby tam zostal po ňom

len prach.

Nechcem tu byť,

mať pokoj,

cítim sa ako v kocke bez východu.

Ale ja ho raz nájdem

a už sa nikdy neobzriem

za tým, čo tu nechám.

Aj keď mi od samoty puká srdce,

nemôžem,

nevládzem

už pre lásku bojovať.

Nevládzem bojovať pre čokoľvek.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nemám síl stáť

a dýchať.

Čeliť svetu a všetkej tej pretvárke a zlobe.

Pretože potom do toho spadnem

aj ja a nevedomky,

nechcene

nosím masku sily

a neoblomnosti.

Zatiaľ čo vnútri

 som menšia

ako špendlíková hlavička.

To čo ma tvorí navonok

je len bolesť,

hnev z toho čo bolo

a strach 

z toho čo bude... 

Lenka Keszeliova

Lenka Keszeliova

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som zásadový človek,ale zároveň hrozný lenivec,ktorý má hlavu stále v smútku,preto sa snažím nebyť dlho sama a na jednom mieste,aby som nemala čas na splín:-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu