reklama

Rozlúčenie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Už vážne neviem čo cítiť

Kam uhnúť pohľadom,keď na mňa hladíš

Už neviem kam ísť

Prečo tam ísť

Neviem sa zhlboka nadýchnuť

A ty sa neustále pozeráš

Čakáš,že spravím krok,ktorý bude správny

Pre nás oboch

Ja dúfam,že znova poviem

Že milujem

Ale komu

To neviem

Duša mi chradne

Každým úderom srdca

Maska,ktorú som tak dlho snažila si nasadiť

Mi zrazu úplne malá je

Nedokážem sa ti do očí dívať

Bez toho,aby som netúžila byť inde

Veľa v mojom živote bolo zlé

Ale ja dúfam,že si v spomienkach zachováš

Len to pekné

Krásu naších dní

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A raz mi aj odpustiť dokážeš

Tie klamstvá,snahu o lásku a utrpenie

S presvedčením odídem

Že milovať neodkážem

Lenka Keszeliova

Lenka Keszeliova

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som zásadový človek,ale zároveň hrozný lenivec,ktorý má hlavu stále v smútku,preto sa snažím nebyť dlho sama a na jednom mieste,aby som nemala čas na splín:-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu